Julehilsen 2020 fra Hillesøyforeninga

Hei alle medlemmer!

Året 2020 har vært et merkelig år på mange vis. Mange har nok holdt seg for seg selv for å unngå smitte. Nå har jo ikke smitten vært påtrengende i Tromsø, da vi har hatt noen oppegående politikere som sammen med helsesektoren har klart å holde smitten nede. Nå får vi håpe at folk, og særlig «partyfolk» klarer å forstå alvoret med allel nye varianter av smitten.

Hillesøyforeninga har forholdt seg til de påbud som er kommet fra sentrale og lokale myndigheter med hensyn til arrangementer. Vi klarte å avholde møljekalaset 28. februar 2020før restriksjonene ble innført.  Vi måtte imidlertid avlyse/utsette det planlagte årsmøtet for 2019 (ble avholdt 17. oktober 2020). Vi måtte også avlyse Høsttreffet (erter, kjøtt og flesk) som skulle avholdes 2. oktober.

Vi får se om vi blir i stand til å gjennomføre noen av disse aktivitetene i 2020. Alt avhenger av når vaksineringen gjennomføres, og om dette gjør at vi kan samles til et selskap i regi av foreninga. Vi kommer tilbake med nærmere informasjon om dette på mail og på vår hjemmeside i løpet av begynnelsen av 2021. Vi krysser fingrene om bedre tider.

Til slutt vil vi ønske dere alle ei riktig God Jul og et fortreffelig Godt Nytt År!